close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

למה penetration test ואבטחת מידע חשובים לעסק שלכם?

מערכת שורשיד תמוז, תשפב13/07/2022

עד לפני שנים זה לא היה לגמרי ברור, אך היום כבר אי אפשר להתווכח על כך: אבטחת מידע בעסק זה נושא מהותי

תגיות:

עד לפני שנים זה לא היה לגמרי ברור, אך היום כבר אי אפשר להתווכח על כך: אבטחת מידע בעסק זה נושא מהותי. משמעות הדברים היא שאם מישהו יכנס אל מקורות המידע של העסק שלכם, הוא יוכל מאוד בקלות לגנוב מכם מידע ופרטים על לקוחות. קשה לתאר את הנזק שפעולה כזאת עלולה לגרום ולכן ברור מדוע על שירותי penetration test אתם פשוט לא יכולים לוותר. תחום אבטחת המידע, כולל ה penetration test זה מסוג אותם הדברים שיכולים, פשוטו כמשמעו, להציל את העסק. לכן, אם יש לכם אפשרות לעבוד בצורה קבועה מול חברה מקצועית שתוכל לתת לכם את כל שירותי אבטחת המידע תחת קורת גג אחת, מובן שזה

כדאי.

איך בוחרים חברה לביצוע משימות כמו penetration test?
בין אם אתם רוצים לשלב שירותי ענן בעסק שלכם ובין אם אתם מתעניינים ב penetration test, אתם תגלו כבר בבדיקה ראשונה שיש לא מעט חברות שיכולות לסייע לכם. לכן ברור מדוע אתם מתלבטים ותוהים באיזו חברה לבחור. אם יש משהו בטוח, זה שהרבה מונח כאן על הכף. לכן, כדי לבחור מי יבצע בעסק שלכם penetration test, אתם צריכים לדעת אודותיו כמה שיותר פרטים. למשל, האם מדובר על חברה שנותנת שירותי ענן לעסקים מזה שנים? והאם זו חברה שהלקוחות האחרים שעובדים מולה באמת ממליצים עליה בחום? איזה סוג של שירות תוכל לתת לכם החברה? והאם העובדים שלה מגיעים עם ידע רלוונטי? penetration test, ועוד שלל פעולות אחרות שאפשר לעשות כדי להגביר את האבטחה בעסק זה מסוג אותם הדברים שלא תוכלו להתקיים בלעדיהם. העסק שלכם, ולא משנה באיזה תחום אתם עובדים, נמצא בסכנה תמידית מפני פריצה ולכן חשוב להגן ולשמור על המידע שלכם.

האם מדובר על שירות יקר?
רוצים לפנות אל חברה מובילה ולהזמין ממנה את שירותי ה penetration test שהיא יכולה להציע לכם אבל אתם מעט חוששים מהמחיר? לפני הכול, חשוב שתבינו: ללא שירות כזה המידע שלכם בעסק עלול להיות פרוץ. משמעות הדברים היא שאם יקרה משהו, המחיר שתשלמו יהיה הרבה יותר גבוה. בנוסף, חשוב כמובן לבדוק כמה גובים מכם ומה מציעים לכם. אומנם זה נכון שחברות שעובדות בתחום הזה יותר שנים מציעות שירות ומוניטין, אך מצד שני, יש היום גם אפשרויות אחרות. לכן יש טעם לבדוק שאתם פונים אל חברה שבאמת תוכלו לסמוך על אנשיה ועל השירות שהיא מציעה, אך רצוי לברר שהמחיר הסופי יהיה נוח. זה לא משנה למה עד היום לא השקעתם בנושא של אבטחת המידע בעסק שלכם. מה שבטוח זה שאם אתם יכולים להתחיל לעשות זאת כבר ברגעים אלו ממש, חבל לדחות זאת, כי יש לכך משמעות רבה מידי מבחינת עתיד העסק שלכם.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה